After all this time?

Ik moet zeggen dat het alweer even geleden is dat ik voor het laatst een Harry Potter boek gelezen heb.
Maar ik weet nog wel wie mij ooit eens heeft verteld over Harry en een boek uitleende.
Deze naamgenoot 😉 had dezelfde smaak als ik. Niet alleen deelde we al snel ons enthousiasme over de HP boeken, ook BTVS ( Buffy the vampire slayer) werd op de voet gevolgd.
Nu zijn we ongeveer 16 jaar verder en ik heb leuke herinneringen over gehouden aan deze tijd.
Nu ben ik 1 man en 3 kids rijker en ik doe mn best om de HP liefde door te geven.
Stilletjes aan lukt dat.
So far so good.
Ik heb al ruim anderhalf jaar HP stof liggen die zo vreselijk duur was dat ik deze niet eens durfde te wassen.
Maar nu ben ik uiteraard een bikkel 1ste klas dus deze zomer ging alles in de was en werd het buiten in het zonnetje gedroogd.
Maar wat ga ik maken van deze stof uit Minnesota?
Uiteindelijk bedacht ik dat ik maar eens iets voor mezelf ging maken.
Een aspen sweater naar een patroon van Peek a Boo patterns.
Uiteraard met voedingsfunctie. Voor de volledigheid ook nog een gouden draad gebruikt icm een gouden paspel en er een ( uiteraard ) gouden opdruk op gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?
Misschief Managed?



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts