HOx3

Its beginning to look a lot like christmas 🎉🎉🎉

Oké, toe gegeven, ik ben best dol op de kerst periode.
De lichtjes, de films op tv, al het lekker eten. Ik hou dr wel van.
Dus dit jaar dacht ik, ik ga een kersttrui maken voor de kids.
Doe ik ff.
Uhum...
Dat was op zich wel zo.
Alleen ik heb niet zo heel veel tijd over.
Net als ieder ander denk ik 😉
Dus toen ik vrijdags bij mn borduurdames was, dacht ik, ik ga de borduring af maken.
De truien van de jongste 2 had ik in 1 ring gemaakt. Lekker handig. Maar niet heus.
Nou ja, uiteindelijk wel maar het is wel opletten geblazen bij wat je doet .
En ineens had ik allemaal draadbreuk.
Keer op keer.
Dat kwam niet uit, had ik niet besteld, wilde ik niet .
Dus machine ingepakt en naar Tilburg gereden .
Daar zat ik dan met mn planning.
Zucht...
Dag later was mn maatje weer opgeknapt dus s avonds gelijk alles afgemaakt.
Dag later de rhinestones erop, maatlabel erop geperst.
En toen ging het mis.
Bij 1 trui zit de maataanduiding aan de buitenkant.
Potver potver...
Dus ook daar maar weer een creatieve oplossing voor bedacht.
Daarna de trui in elkaar gezet en toen vond ik dat ik de halslijn toch niet goed genoeg had aangepast.
De trui is de semper, patroon van sofilantjes.
Maar ik wilde eigenlijk een gewone hals en geen col.
Maar ik vond dus dat ik de halslijn niet ondiep genoeg had gemaakt. Of dat echt zo is daar moeten we maar naar gissen. Ik heb het alleen op zicht beoordeeld.
Dus toen wat geknutseld en gedaan, de kraag van de altitude, patroon van peek a boo, erop gezet en nu kunnen de kids genieten van een lekkere warme trui tijdens de kerstviering.
En ik?
Ik kan weer wat dingen van mijn to do lijstje afstrepen.
Soort van creatieve bucketlist 😉



Reacties

Populaire posts