Spring eens in the air!

Nou jeetje...
Na een goede tip van de dame achter spoefjes, houd ik sinds dit jaar bij wat ik allemaal heb gemaakt.
Schrik niet, ik maak gemiddeld 13 kledingstukken per maand.
In de maand april heb ik nog het volgende op de agenda:
Testjurk voor mezelf
Jurk in juiste stof voor mezelf
3× outfit voor kids
Jurk voor mezelf in andere stof
2x pyjama onesie voor kids
En nog wat zomerkleding voor de kids.
Jullie raden het al,het meeste wat ik maak is voor de kids.
Nu is het helaas zo dat het een en ander wat ik afgelopen maand heb gemaakt, nog niet geshowd kan worden.
Dus dan loop ik gelijk achtet met mijn blog hahaha!
Maar nu dacht ik gisteren ineens, dat het ook leuk is om jullie mee te nemen op mijnavontuur. Ipv alleen maar het eindresultaat te laten zien.
2 vliegen in 1 klap zeg ik dan maar.
Zijn jullie er klaar voor?
Tel maar af, in 3, 2, 1.....

Reacties

Populaire posts