Niva + Nilah = LIEFDE

Oooh wat was ik weer een bofkontje zeg!!!
Ik mocht weer een patroon testen en dit keer de Niva.
Een nieuw patroon van Sansahash.
Superleuk!
Nu heb ik 3 dochters die alle3 anders zijn grnouwd.
Echte mengsel moesjes van pap en mam.
Bij onze middelste dochter is het vaak zo dat leggings meer als broeken zitten.
Net te los en dus niet mooi.
Het patroon van Niva was een echte uitkomst.
Niet alleen om weer eens stof te kopen maar ook om met materiaal te werken wat ik niet zo snel koop.
Dus eerst een test gemaakt van tricot. Daarna de schaar in de bloemenstof.
Het is een nepleer stof met een bloemenmotief en toen ik deze zag wist ik meteen.... hebben  hebben hebben!!!
Dus knip knip knip, vroem onder de locker door en ja hoor... daar was ie dan!
Uiteraard hoort er ook een top bij dus de Nilah rolde ook nog onder mijn machines vandaan.  Woehoe!!!! Ik was lekker op dreef zeg!
Hij staat haar echt super, al zeg ik het zelf. Eindelijk iets wat ook mooi aansluit.
Het leuke is... de Niva is gratis. Wooooh gaaf he!! Via de facebook groep van Sansahash kun je meer informatie verkrijgen.
Oh en als we dan toch aan het uitdelen zijn;
Ik mag een gratis patroon weggeven van de Nilah.
Iedereen die mij en Sansahash volgt via insta maakt kans.
Nou.. ik ben benieuwd wie ik blij mag maken.
Doe je mee?


Reacties

Populaire posts