Testing Micis

Soms dan komt er een oproep voor een patroontest precies op het juiste moment.
Dat was het geval met de Micis.
Een leuk rokje van Sofilantjes.
Ik had mijn voorkeur uitgesproken voor de optie met 2 plooien aan de voorkant. En nog voordat ik het testrokje in elkaar had staan, had ik nog 4 andere rokjes uitgeknipt.
Wat een heerlijk patroon zeg!
Ik zocht nog een combinatie voor bij de Sylva die ik had gemaakt en hop. Daar was de Micis.
Ik wilde het rokje ook heel graag maken in de petrol panterprint van Nooteboom.
En aangezien de Sint in ons land is aangekomen, wilde ik de Micis ook gelijk gebruiken voor een pietenjurkje. Bovenkant Nivalis, onderkant Micis met de plooien aan de voorkant en de achterkant.
Laatstgenoemde jurk.. ik weet niet zeker of dat ik m afmaak. Het rokje is af maar ik twijfel zo over de bovenkant. Misschien maak ik m nog af maar misschien geef ik toch voorrang aan de andere projecten die ik wil maken zoals 3x semper met geborduurde applicatie 😁
Enfin... de Micis.
Zodra de fotos getoond mogen worden zal ik ze gelijk aan deze post toevoegen.
Edit; het patroon is online!!
Kopen kopen kopen!!



Reacties

Populaire posts