Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Ik geef toe, soms heb ik in mijn hoofd meer projecten dan wat reëel is.
Tel daar de klantbestellingen bij op, mijn gezin en het huishouden en dan heb je dit sommetje:
Projecten+(gezin+werk+huishouden)=soms oets te veel.
Toen kwam daar de kerstvakantie en ik dacht, ik ga mijn eigen projecten eventjes afmaken.
Hahaha, silly me 😂😂
Na maanden van hard werken kwam daar de man met de hamer en ik dacht, het eet geen brood, laat maar even liggen.
Dus ik heb de afgelopen 2 weken niets gedaan.
Geen enkel project heeft aandacht gehad.
Het was werkelijk 2 weken lang gezinstijd.
Samen Harry Potter films kijken, logeerpartijtjes, noem maar op.
Dus de eerste 2 schoolweken ga ik besteden aan administratie en bestellingen.
En wat er daarna op mijn agenda staat, dat zie ik dan wel.

Ik heb nog een heel jaar voor me, vervelen zal ik me niet 😉

Reacties

Populaire posts