VELOCITAS

Ja inderdaad, met hoofdletters geschreven .
Wat een gaaf patroon heeft sofilantjes alweer uitgebracht.
Voor jongens, voor meisjes, voor de winter en voor de zomer. Super super stoer!!
Ik was een lucky girl 😂
Ik mocht voor het eerst met de pretest mee doen.
Ik reed vol enthousiasme naar stof & wol in Breda waar ik deze konijnenstof kost en uni peach bio stof. Allebei summersweat. Zo heerlijk om mee te werken.
Dikker dan tricot maar dun genoeg om er niet uit te zweten.
De trui heeft 2 opties aan de voorkant: schuine blokken of een colourblock met zak.
2 mouwlengtes, kort en lang , beide met colourblock, en een capuchon.
De trui die ik met de testronde daarna maakte is voor mijn gevoel mislukt. Ligt niet aan de stof op zich maar ik vind m te jongensachtig geworden. En wat ik erop had bedacht om het op te pimpen is me simepelweg niet gelukt in dit tijdsbestek.
Dus voor nu laat ik alleen de konijnentrui zien. Het is de pretest trui en daarna is er nog wat veranderd aan het patroon dus een reële weergave is het niet.
Maar hij is zooo cute!!!
Mijn modelletje is er blij mee, dat telt toch!!
De komende dagen is het patroon in de sale, snel snel snel hop hop hop, kopen!
https://www.sofilantjes.com/product/velocitas-nl/

Helaas had mijn model gewoon geen zin om model te staan. Kan gebeuren uiteraard. Volgende keer beter en hopelijk meer en beyere foto's.
Ps... het koord is uiteraard niet zo lang gebleven 😉

Reacties

Populaire posts