Aaaannnddd... action!

Dat dacht ik dan he, ik koop een patroon, teken het over, knip stof, naai het in elkaar en hop, klaar!
Dus zo gezegd, zo gedaan!
Ook nog eens een patroon voor mezelf,  extra spannend maar ach, ik kan dat wel!
Wat ruimer hier, wat ruimer daar want het mag niet gaan trekken als ik het aan heb.
Resultaat?
Nou, dat bespaar ik je!
Hahahahaha!!!
Het is echt echt echt te groot!
Maar wat dan wel een voordeel is, de stof die ik had gekocht voor dat ene project, heb ik 1 op 1 door kunnen verkopen?
Waarom?
Nou dat zit zo; ik wilde een jumpsuit maken voor de communie van onze middelste. De muslin ( proef) mislukte en ik had geen tijd meer voor een nieuwe aangepaste muslin.
Dus de stof die ik speciaal had gekocht, daar had ik ook geen tijd meer voor.
Dan denk ik, ik kan het wel in de stoffenbak stoppen maar weet je, ik ga het toch niet gebruiken.
En nu was de stof nog actueel qua print.
Dus ik heb het te koop gezet en binnen 2 uur was het verkocht en betaald. Ideaal!
Intussen heb ik de afgelopen maanden al wel diverse kledingstukken gemaakt waarvan ik zooooo graag de fotos wil laten zien!!!
Dus dat ga ik nu maar eerst voorbereiden.
Nou ja, eerst de was ophangen 😉
Tot de volgende x!!

Liefs Jessica

Reacties

Populaire posts