Risu love!!

Niet bekend met stof knippen?
Nog nooit een patroon gekocht, laat staan uitgeprint?
Maar kriebelt het wel?
Stop!!!!
Geen excuses meer, koop de Risu!
Wat een mooi patroon, en voor zoveel doeleinden geschikt!

Het was weer mazzel zeg, ik mocht weer een patroon testen voor Sofilantjes.
Toegegeven, ik ben een echte Sofilantjes fan!
Naadwaardes zijn inbegrepen, patroon uitleg is duidelijk, en het is werken met tricot. Geen gedoe met ritsen. Heerlijk!
En de patronen zijn onderling heel goed te combineren en te hacken.
Zalig!!
Het nieuwe patroon, Risu, is weer zo'n pareltje!
In de sale op dit moment maar ook na de sale zijn de patronen echt heel betaalbaar.
Maar goed, als ik jou was zou ik van de sale gebruik maken 😉
De maten gaan van 80 tm 164.
En aangezien je het patroon zelf maakt, kun je het op maat maken.
Voor een smal meisje, lang meisje of wat voller meisje, het kan allemaal!
Had ik al gezegd dat het een heel mooi patroon is?
Hmmm.. ik val in herhaling... maar het is dan ook echt zo!
Overslag rug, 3 mouwlengtes, optioneel zak op de rok.
Ik zeg, kopen maar!
https://www.sofilantjes.com/product/risu-jurk-pdf-patroon-nederlands/

Ook deze jurken heb ik geprobeerd om goed op de foto te zetten. Lukte alleen niet zo best.

Ps. Wordt lid van de sofilantjes groep op facebook. Daar vindt je zoveel inspiratie en hulp, wat een geweldige groep is dat!!


Reacties

Populaire posts