Soray x 3

Oooh wat was ik uit mijn comfort zone met deze patroontest!
Normaal werk ik met tricot. Maar nu moest een een niet rekbare, soepele stof zijn.
Dus ,hup naar de stoffenwinkel om even wat stof te halen.
Uhum....
Met 3 kinderen even naar de stoffenwinkel? Niet dus hahahaha!!!
De stof die we online hadden uitgekozen, bleek in het echt niet in de smaak te vallen.
Dus na ruim anderhalf uur en flink wat bloed, zweet en net geen tranen later, was de conclusie dat we nog wel een keer terug zouden komen.
Maar zoals met elke patroon test, heb je te maken met deadlines. Voor datum x moet je klaar zijn. En dat dan dus x3.
Oef, wat had ik een stress zeg!
Maar het is gelukt!
En vandaag, op mijn trouwdag, wil ik jullie mee laten genieten!
Wordt lid van de Sansahash facebook groep https://www.facebook.com/groups/827054424109904/
Dan maak je kans op een gratis soray patroon.
Sowieso in het patroon in de sale, en in de groep krijg je een code voor nog meer korting!!!
Snel snel snel!! Het is de laatste dag!!!
En aangezien ik de soray ga combineren met de imari,  krijg je ook een kortingscode voor de imari: sorayimari








Reacties

Populaire posts