Finish what you started

Het einde van het schooljaar is in zicht.
En zo ook onze tijd in dit huis.
Ja, we gaan verhuizen. Deze maand zelfs!
En ondanks dat ik de verhuizing goed heb gepland,  loop ik tegen 1 ding aan.
Dingen die zijn blijven liggen.
Zo ook 3 jurken die ik simpelweg niet heb afgemaakt omdat het patroon gewijzigd werd.
En dan nog eens 3 jurken omdat ik niet wist welke rok ik eraan wilde zetten.
En zo kan ik nog even doorgaan.
In totaal gaat het om in ieder geval 13 kledingstukken.
Oepsie...
En om ze in te pakken en in het nieuwe huis weer uit te pakken, en dan nog af te maken...
Neeeh, dat zag ik niet zitten.
Dus ik ben aan een inhaalslag begonnen.
Alles ligt geknipt klaar, staat ook bijna allemaal in elkaar.. en de eerste 8 jurken zinn inmiddels helemaal afgewerkt en gestreken.
Nu nog maatlabel erin ( ooit eens een keer)
En op de foto zetten ( oke, dit wil ik echt heel snel gedaan hebben)
Maar voor nu, moeten jullie het doen met deze foto.
Zie hier:
1x solis
4x risu
En 2x regina.
Zijn ze niet prachtig 😂

Welke kledingstukken heb jij nog liggen zonder dat je ze afgemaakt hebt?

Of heb jij dit probleempje nooit?

Wat je antwoord ook is, keep sewing my friends

Xx Jessica


Reacties

Populaire posts